سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام.
انتخابات مدتی ست که برای من به امری تمام شده تبدیل شده است اما تعجب من از آن دسته از دوستانی است که هوادار آقای احمدی نژاد هستند و به جای اینکه تلاش کنند از فرصت به وجود آمده برای مرهم نهادن بر دل مخالفان و احتمالا زخم دیدگان از پیامدهای انتخابات استفاده کنند، متاسفانه مانند یک شکارچی که بر جنازه شکارش عکس یادگاری می اندازد همچنان در تکاپو هستند تا از به زعم خود  طرفداران شکست خورده انتخابات انتقام بگیرند.
یکی از دوستان بسیار عزیز من مصطفی عزتی روحانی صاحبدلی بود .. که اینک ظاهرا به دسته منتقمان پیوسته و در یکی از آخرین پست های خود هواداران سبزها را با استناد به شعری وقیحانه بی ناموس خوانده است.
قصد نداشتم این مطلب را بنویسم اما متاسفانه جناب شیخ عزتی کامنت مرا مخفی کرد و پست جدیدی گذاشت تا مطلب ایشان بدون پاسخ بماند. همین مساله سبب شد بنده این مطلب را که خیلی هم از نظر کاری برایم خطرناک است مرقوم کنم.

آقای عزتی در پایان شعری که در این پست می توانید مشاهده کنید آورده است:

ای سبز من قدیس من ، زیباترین تندیس من
وا می کنم روزی تو را از دست بی ناموسها

سئوال من از آقای عزتی این است که چرا به خود اجازه می دهید رنگی را که یکی از سلاله ی رسول خدا نماد خویش کرده است و چندین میلیون هم وطن ایرانی آن را بر دست بسته اند، به سبب برخی عکس های تخریبی فارس نیوز و برخی دیگر از دشمنان ملت و اسلام از برخی افراد غیرمتعهد گرفته اند، به همه ملتی که سال هاست آن را شهیدپرور می خوانیم و می خوانید تعمیم دهید.
آقای عزتی آیا حجه الاسلام محمد خاتمی نظریه پرداز گفتگوی تمدن ها و طلایه دار اسلام سفید در جهان بی ناموس است ؟

آقای عزتی آیا خانواده های شهدا که امام خمینی ( قدس سره ) آن ها را چشم و چراغ این ملت می دانست؛ بی ناموسند؟

 

آقای عزتی آیا یک مسیحی بدحجاب، یک زرتشتی بدحجاب، یک مسلمان بدحجاب از نظر شما که لمعه دمشقیه را گذرانده اید بی ناموس است؟ و اصولا اگر هم پاسختان مثبت باشد آیا عکس زیرا را هم بی ناموس می دانید؟

و سرانجام اینکه آقای عزتی آیا از نظر شما احمدی نژاد هم بی ناموس است؟  

اتق الله یا شیخ !!
قرن هاست که شما سفید و سیاه به سر می بندید و ما شما را بر روی سرمان گذاشته ایم ، حالا دو روز است که ما سبز به دست می بندیم ما را بی ناموس می خوانید ؟‏!

آقای عزتی خدا شما را از دنیاپرستی به راه راست هدایت فرماید تا همچنان هادی ما گمراهان باقی بمانید..




تاریخ : سه شنبه 88/7/21 | 9:11 عصر | نویسنده : احسان پرسا | نظر

  • بن تن | قالب وبلاگ | دنیای اس ام اس